Fredag - Ding dong, ding dong

Måste bara rapportera lite..

Familjen jag bor hos är lite smågalna i julen så idag har det julpyntats..
Jag och Ryan har gjort rosetten som sitter högt upp i granen och jag är full av glitter på grund av det..
Det är faktikst riktigt mysigt..
Synd bara att det är typ tre veckor tills julafton verkligen äger rum..
Det kommer verkligen bli kanon.. Känner julen i smalbenen nu och den kommer sakta men säkert närmare knäna och låren.

Imorn är det mys på G igen..
Vi ska ta "proffs"kort och mysa runt i Georgetown.
Ska bli riktigt mysigt.. De frågade om jag skulle sakna att fira julen hemma...
Jag vet inte, visst är det en grej med att vara med familjen och att känna sig som hemma..
Men här är det verkligen mer feeling när det gäller julen.. Ska väl inte klaga på hemma, men det är nog jag mest som för in julen i hemmet.. Men det kommer nog kännas konstigt, så det är tur att skype finns, för jag vill se kalle anka.. Och jag antar att det lär bli den första gången som jag ser kalle i pyjamas på andra sidan jorden. haha..

Nej, nu ska jag ta och hoppa i säng..
Tidig morgon imorn som sagt.

Love you all!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0