Tisdag - Vem vinner amerikas presidentval?

Val, jag tror jag blir tröttare än tröttast på det..
Eller nej, det blir jag egentligen inte..
Klart att man hänger med, men jag tror inte att jag bryr mig så mycket om själva räknandet av rösterna,
bara om vem som i slutänden står som vinnare..

Igår var jag pysslig.. Byggde ihop en penn-mugg (heter det så) och en tandborst-mugg.
Riktigt tjusigt blev det. Nöjd är jag också..

Lugn dag idag...
Runt 16 grader i luften med en äckel-grå himmel..
Promenad blev det innan regnet som jag måste ha totalmissat..
Såg bara att det var blött på backen..
Det är skumt det där..

Nehepp..
Kanske borde göra något vettigt och lite glass på maten vore väl inte så fel?

Vi ses!

Jag ska bli tjock för övrigt..
Skoja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0