Tisdag

Idag har vi rattat in julmusiken i köket så nu är julen snart i full gång, ska bara klara av torsdagens Thanksgiving och fredagen blir julpyntar dagen tydligen.
Tror att det är första advent hemma på söndag om jag inte har fel..
Saknar min ängel, låg och tänkte på det igår, men kom på att.. Nej Nathalie, du kan inte ta med dig den till USA..
Trots att jag skulle vilja, min ängel har vart med mig sedan jag var liten och nu är första gången jag inte får sitta lutad mot elementet i ängelns sken och lyssna på julmusik på mycket länge..
Känns lite halvt om halvt..
Kanske bara jag som är gnällig...

Julklapparna börjar bli klara..
Ska se till att få ner dem i en låda och få iväg de till sverige också.

Dagen börjar ta sig till sitt slut,
morgondagen börjar tidigt vilket kompenseras med ledighet torsdag till söndag.
Härligt!

Vet egentligen inte vad jag ville med det här inlägget..
Blev bara lite nostalgisk när emelie hade kommenterat.
Har sett ett på ett par bilder att ni har snö hemma, det vill jag också ha.
Det är ju snart december och här är det mellan 0 och 10 grader på dagarna.
Känns lite annorlunda måste jag säga..
Ska nog klara den här vintern riktigt bra skulle jag tro...

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva längre..
Ska kanske ta och göra något annat istället.

Adjö, vi ses!


Kommentarer
Postat av: Negern

hej ja har tagit lite extra fina bilder på dina vägnar på saker som du kommer att minnas men inte minns haha love U puss

2008-11-26 @ 18:02:18
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0