So far, sooo Good!

Det är helt crazy hur fort en endaste liten helg går...
Ungefär lika fort som hemma..
Fast med mindre gjort typ..

I fredags var det lugnt..
ett glas vin för att fira första veckan..
Så kom Charlotte och Bill över med pizza för att kika på Maddie som fick tokspel och vägrade somna..
Fighten höll på mer än en timme kan jag lova..

Igår blev det till att få sovmorgon och sedan åkte jag och Kate ner till old town för att smarra på Starbucks nya varma choklad (skulle någon vara välnlig att säga hur choklad stavas på engelska, jag fick nyss hjärnsläpp)..
Sedan åkte vi till pentagon city och kikade runt i Gallerian.
Mycket najs, så inköp blir det när man sparat ihop lite löner..
Speciellt American Eagle som numer är min personliga favvo.. haha..
Kvällen bestod av 30-års fest hos grannen..
Mycket härliga skratt fick vi oss när vi stängde dörren och gick hem..
Seriöst vilka folk det finns..

Imorse var det att hoppa upp i gryningen för att ta oss in till Capitol Hill och sedan ta tunnelbanan in närmare till stan..
Kate skulle springa ett Army Ten Miller lopp..
Gick bra faktikst..
Kikade också in The Capitol och fick en bild..
Trodde seriöst att det var Vita Huset, men det har jag insett nu att det inte var..
Säger dock inget till dem..
Däckade en sväng när jag kom hem och sedan har vi glott på Sex and the City..
Snart mat, vet dock inte vad det blir än..
Men jaa.. Vi får se..

Imorn är det dags för arbetsvecka igen och sedan kommer Sable hit och ska ha "två veckors"möte..
Får vi se hur det går..

Vi ses snart igen!

För övrigt..
Här nere är min bebis-stjärna!


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad är det för jävla möte?

2008-10-06 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0