Fredag - igen

Hallå igen..
Först; Linda, ett svar finns på föregående inlägg i kommentarer.

Sedan:
Det mest idiotiska jag gjorde idag var att kliva upp jätte tidigt.. Vaknade dock 45 min innan jag ens hade behövt gå upp och 15 min innan klockan skulle ringa.. Bara det är idiotiskt..
Spande ut och insåg att det faktiskt inte var så farligt regnigt som jag hade trott..
De hade förutspått Thunderstorms till idag, så jag var rätt nöjd när jag gick till bussen när det bara var typ blött i luften.

Men när jag kom till Bethesda så vill jag lova att det regnade och jag var tvungen att gå till banken och posten först.
Blöt som ett djur blev jag och till på köpet blixtrade och åskade det så jag vibrerade av mullret.
Det var hysteriskt regnigt och min enda tanke var; jag hade kunnat ligga i sängen och titta på det här genom fönstret....
Men jag var ju i alla fall på väg så hem till Frida bar det för pannkakor och påskpyssel...
Det bästa var att Noah var min kompis idag.. Jag älskar verkligen småttingar i den åldern, han har ju nyss passerat två månader.. Så underbart go och mysig.. Bara tanken gör mig lycklig för en vecka. haha..

Sedan bar det iväg hem när Frida och Clara skulle iväg på simskolan.
Jag trodde seriöst att jag skulle däcka på metron.
Galet trött och seg jag har vart heeeeela dagen...
Men men,

Nu har jag nyss mumsat pizza och spanat på Access Hollywood..
På ren svenska skulle jag vilja kalla det Se & Hör fast på TV.
De pratar om en massa kändisskvaller.
Det är så himla dåligt att man ändå måste kolla på det..
Till exempel sa de att Madonnas förfrågan om adoption på en liten flicka i Malawi blev nekad.
Fast det visste jag redan för att jag är så himla duktig att spana nyheterna på morgonen..
Dock inte svenska, de är mindre viktiga måste jag säga..

Hur som helst..
På tal om nyheter.. Imorse när jag läste Express på metron (ungefär som vår svenska tidning METRO som finns i diverse städer i sverige) så var det en reklam där det stog;
Cocain Users Needed
- If you are 18 to 55 years old and use cocaine sometimes or every day, wee need you for inpatient or outpatient research studies.

Någon sjukhus som vill ha kokainmissbrukare och göra tester på dem.
Seriöst, de som går med på det ska få pengar för resor och tiden det tar..
Alltså pengar som de skulle kunna köpa mer kokain för..
Galet.. Det är lite motsägelsefullt, men vad vet jag.. Det kanske hjälper någongång i framtiden.

Haha, Fy vad mycket strunt man kan slänga ur sig på så lite tid.
Och nej, jag hade inte memorerat den engelska texten, jag hade tidingen framför mig.

Jaja,
nu är det dags att gå.
Film ikväll kanske?

Imorn är det in och spana på paraden och sedan möta Frida för lunch.
Mums!
Hem och packa ihop allt vore också något som borde hinnas med imorn.
Söndag ska jag sova.

Hörs!

Adjö!

ps. Veckan har gått alldeles för fort trots att jag har haft nada att göra.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0