Måndag

Det har varit varmt idag.
Riktigt varmt och är fortfarande.
Det var 26 imorse när jag klev upp vid halv åtta.
Det är helt galet och som jag har sagt innan.. Det här är bara början..

Dagen har vart bra, varken mer eller mindre bra..
så.. vi har vart inne mest hela dagen förutom en liten promenix.
Har gjort svenska pannkakor vilket var en hit här.
Kate sa, de är ju godare än våra pannkakor.
Mitt svar blev bara; jag vet. haha

Känner för en promenad just nu för att vädret är så skönt.
Samtidigt funderar jag på en bio.
Så vad tror vi?

Jaja, något hittar jag nog på.
Men, vi hörs i alla fall!

Adjö!




Uppdatering 22.25:

Bio blev det. 17 again med Zac Efron som stjärna.
Alltså lite ögongodis för kvällen.
Bra film som fick tankarna att börja snurra.
Insåg också att det kommer en massa, förmodligen bra, filmer till till sommaren.
När det är som varmast sitter jag på en bio istället för att svettas utomhus.
Nu blir det sängen.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mhm verkar komma massa bra filmer!!!

Haha, jag blir ju som sjlvaste barnet när det blir åska, hihi!

2009-04-28 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0