Onsdag

Så är det redan onsdag på min första lediga vecka..
Det är galet vad tiden går fort..

Igår var det fortfarande soligt, jag trodde att det skulle regna, men i alla fall..
Var tvungen att starta mitt sy-projekt..
Kom relativt långt innan klockan blev för mycket och jag tröttnade på att sitta inne..
Istället blev det solning på balkongen i dryga timmen, när jag sedan gick in och spanade brännan i spegeln såg jag att ryggen såg typ sjukt blek ut.. Så det var bara att gå ut igen och sola rygg dryga halvtimmen. haha..

Så idag har jag fortsatt med pysslandet..
Sytt färdigt väskan och här är resultatet:




Efter det lyckades jag för första gången i mitt liv lägga upp ett par byxor med success!
Galet nöjd jag blev. haha..
Sedan lagade jag ett hål i en tröja och en ficka på en munktröja..
Så nu har jag packat ner symaskinen igen..
Men jag saknar den nästan redan..

Har lite smått påbörjat städningen inför familjens besök..
Det är verkligen grymt skitigt när man väl börjar spana in alla små kryphål..
Städningen ska återupptas imorn och då ska även Slumdog Millionaire (stavas det så? haha) spanas in.. Fick den i brevlådan idag..

Ryan håller på och målar om köket nu..
Tror att det kommer bli snyggt när det är klart..
Och jag väntar på middagen. haha..

Fredag tänkte jag nog ta och besöka Frida också för lite pannkakor..
Är grymt sugen på det. haha

Nehepp..
Kanske skulle göra något annat..

Men, vi hörs!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0