söndag

skapligt härlig dag det har vart idag..

Gjort en del ärenden, haft fotosession, en tidig födelsedag för Maddie och sedan har dagen spenderats utomhus.
jag tog mig en tupplur i gräset och det blev grillade hamburgare utomhus, så det har vart underbart.
Det har vart typ 20 grader varmt och en liten bris liggande i luften hela tiden.
Önskar att värmen kunde följa med oss och stanna i dc.
Skulle vara sååå skönt..

Annars är det lugnt, känns konstigt att börja jobba på riktigt igen i slutet av veckan..
Jag menar, det har vart rena rama lyckost månaderna sedan alla hjärtans dag och snart är det slut.
Vilket kommer betyda att jag måste hoppa upp i ottan för att börja jobba..


Jaja,
tvivel har börjat inkomma i mina tankar...
tvivel på om de verkligen vill ha mig nästa år om jag skulle förlänga..
de har inte gjort någon antydan att de inte vill, men det är broderns fru som påpekar småsaker..
Hur som helst är det mycket i mitt lilla huvud just nu..
Mycket som jag egentigen inte behöver tänka på..

Jaja..
Dags att hoppa i säng nu.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0