Söndag - nu igen.

20 år, 364 dagar, 1 timme och 30 minuter.
Lite drygt så länge jag funnits på jorden..

Helgen är snart förbi och det har vart en trevlig sådan.
Fredagen blev ju som sagt möta frida för en sen bio och sedan promenad hit mitt i natten.

Igår kom det folk.
Mike och Lauren, Mike, Matt, John och Meagan.
Sedan var det ju vi förstås och Frida.
Mycket god mat och cookiecake.
Fick som sagt ett vinglas av familjen och det var riktigt gulligt.
Fick också lite pengar av Mike, kan komma till användning.
Ska bara komma på något bra att använda dem till. haha.
Bilder kommer. Frida ska slänga över dem på mailen senare ikväll.

Idag har det vart varmt.
Vaknade skapligt trots den fantastiska natt jag och Frida lyckades med.
Men sedan blev det en nap runt tolvtiden i alla fall.
Vi tyckte sedan att det var dags att göra något vettigt och begav oss ner på staden och åt smörgås och avslutade med en glass. Det har vart grymt varmt här idag. runt 35 och i solen är det olidlligt.

Imorn är det min födelsedag vilket känns konstigt.
Nyfiken som få över vad jag ska få av familjen och av Frida också..
Jag tror att hon bygger oss en båt eller något.
Kanske inte, men visst lät det ändå lite bra?

Är grymt sugen på en film, men har inga direkt bra..
Så, någon som har ett förslag?
Borde läsa boken för att läsa ut den snart.
Men då kommer jag förmodligen att somna.

Imorn bokar vi också Florida.
Härligt värre.
Kan inte längta mer, ska bli så skönt att komma bort och göra något annat.

På tal om något annat så ska jag väl dra mig.
Blir nog lite Kenny Starfigher och sedan får vi se.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0