Tisdag

Just nu är det bara en massa frågetecken i huvet på mig.
Tror dock att svaret är relativt enkelt.
Men man vet aldrig.

familjen verkar helt okej. Förutom den där katten och att de kanske inte  är det snyggaste jag har sett.
Får man säga så?
Ja, idag får jag det.
Ett av barnen är sent utvecklat..
Vad det nu menas, föräldrarna är kirurger och de bor i ett baouta hus i californien där jag får ett pyttelitet krypin om man jämför med nu.
Hur ska jag göra?

Nu hade det var skönt om någon kunde säga åt mig vad som ska göras och inte.
Men, jag har ju gått och blivit mer än vuxen nu och då går det ju inte att hålla på som en barnunge.

Jaja.
Mycket tankar som sagt.
Nu ska jag dra fram almanackan och glo lite till.
Hörs säkert senare.

Adjö!



Uppdatering 18:30

Värst vad jag gnäller hela tiden.
Men tankarna är många och jag läste nyss att min sista dag att flytta till en annan familj är 21 sept.
Ojoj. Och då sprack ju resten av planeringen.
Kanske.
På tal om familj.
Varför finns det så mycket minus?
det är bra att de bor där de bor. Jag tror jag skulle gilla det där.
har najs hus och verkar trevliga sådär..
MEN, de har katt.. (inget emot katter precis men jag vill inte ha djur, blää) de verkar lite halvskumma..
barnens ålder sedan. Jag vet inte det ja..

Men nu är jag sådär gnälltant igen.
Och det känns som om jag inte tar den här familjen kommer jag aldrig att få någon annan.
Kommer jag det?

Sedan är jag fortfarande förbannad på den där passkostnaden och lite andra smågrejer.

Det enda positiva idag är ändå att mitt objektiv kom tillbaka i helt skick.
HÄRLIGT.

Dags att ut och fota igen.
Måste styra upp mitt liv och leva sista månaden på tajt schema.
Nu; annat!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0