Dan före dan, före dan..

Varning - Detta kan bli långt.

Allt började i Fredags när jag satt mig på tåget till min Frida.
Middag på Cheesecake Factory och lite fönstershopping blev det.
Sedan hemgång och när vi precis är påväg att hoppa i säng säger Frida; Får jag prova en sak på dig? (tidigare under kvällen sa jag att jag ville ha krulligt hår på festen vi skulle på, på lördagen)
Så hon började fläta mitt hår som en kanelbulle. Bilder kommer senare när jag fått dem ifrån Frida.

Så i Lördags skulle vi styra upp en klänning till mig eftersom att det var ett cocktailparty vi skulle på och jag hade igen klänning med mig. Hem kom jag med tre. Men lyckades hålla mig till min budget ändå. Bra jobbat måste jag erkänna. Men eftersom att jag fortfarande hade flätan i håret gick jag runt med en mössa hela dagen i förmodligen 18 gradig värme.
Det roliga var att inget hår stack ut och blek var jag så folk trodde nog att jag hade cancer eller något.
Som vi skrattade åt det.

Så blev det lördag kväll och piffet började och sedan var vi iväg.
När vi väl kom till festen så började alla dra ut på krogen så vi drack lite eggnogg och sedan åkte vi också.
Men jag mitt lilla klantarsel glömde min plånbok hos Frida så något leg hade jag inte med mig, vilket gjorde att jag inte kunde gå på krogen.
Istället gick jag och Frida och knäppte lite kort vid piren vid Hermosa Beach.
Först var jag riktigt irriterad på att jag glömt mitt leg, men kvällen lyckades ändå bli rolig.

Så kom söndagen och trött var jag.
Frida hade sitt möte så jag hängde runt i en galleria en stund och glodde på småbarn som sjöng karaoke. Så åkte vi till mig senare på kvällen och så sov Frida här.

Igår, måndag var det dags för miss Gaga att inta scenen och vi var där.
Har så grymt delade känslor om det. Det var en grym show och musiken är bra.
Men jag vet inte..
Var inte riktigt på humör eller något. Hur som helst så var det i alla fall en upplevelse och det var kul att ha vart där.
Shira är där ikväll med en kompis för hon blev så sugen när jag skulle dit.
Blev sent i säng och tidig morgon.

Seg dag idag och det utlovades regn. Har dock inte kommit något idag vad jag vet.
Har inte hänt så mycket.. Mest halvsovit hela dagen.
Imorn har jag härlig nog sovmorgon men ska jobba lite senare istället för att Shira ska ut igen.
Känns helt jädra sjukt att det är Julafton på torsdag.
Inte alls något som känns i min kropp.
Det ska nog bli bra ändå.
Nu behövs bara planer för nyår.
Det är också helt sjukt. Vi kommer gå in på 2010 om lite mer än en vecka och jag har spenderat hela mitt 2009 i USA. Det är helt galet i mitt huvud.

Blev till att jobba sent idag, men det gör mig inte så mycket.
Inte när det är Gary jag jobbar åt. För jag vet att han har fullt upp, medans frugan mest hänger runt och inte gör något. Väntar på middagen som är på ingång. Lite sent idag, men det gör inte så mycket.

Annars har jag väl inte så mycket att säga.
Har vart lite duktig och laddat upp bilder HÄR, ifrån Jingle Ball och Lady Gaga.
Bilder ifrån helgen kommer när jag fått dem av Frida.

Nu;

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0