Dopparedagen

Måste kanske ta och slänga in ett inlägg.
Det är ju trots allt fortfarande julafton här.

Somnade runt tolv igår och ställde klockan på två för att se när Sverige öppnade mina klappar. Sedan blev det till att sova en sväng till och nästa gång klockan ringde var hon 6. Dels för att jag skulle jobba och dels för att man kan ju inte missa Kalle Anka.
Så lite kalle blev det allt och ett hej och god jul till resten av släkten.
Så dagen idag har vart lite seg måste jag säga.

Jobbade som sagt idag och det har gått bra.
Middag blev det på kina.
Gott, men lite tråkigt.

Annars är allt bara bra här förutom min hals.
Förra gången jag blev sjuk började det på samma sätt, men har aldrig någonsin kännt såhär tidigare.
Lyckades få upp lite maginehåll förut idag för att jag hostade.
Galen blir jag.

Något paket har jag förresten inte fått ifrån sverige än, så några julklappar blev det inte.
Eller joo.. Fridas öppnade jag idag och fick ett par supersöta skor som jag älskar, ett par underbara strumpor och mint pastiller. Så fick jag ju ett paket av min gamla familj och däri hittade jag en plånbok.
Känns lite onödigt sådär. Men det var rart av dem att tänka på mig.

Nehe..
Kanske borde styra upp något.
En ny film och glass eller sova en stund?
Kanske lotta på bråkmakargatan.

Jaja..

Adjö!
God Jul världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0