Lördag

På något sätt känns det vääääldigt städat i mitt rum.
Vet inte varför.
Förmodligen för att alla julklappar börjar försvinna nu.

Igårkväll var jag riktigt driftig.
Slog in Fridas paket, fixade klart Maddies paket och slog in det.
Stängde dessutom av datorn relativt tidigt och pysslade vidare.

Imorse blev det en härlig sovmorgon och sedan frulle i sängen med datorn i knät och en serie på datorn.
På tal om det måste jag kolla på senaste greys.
Så gick jag till posten för att det inte regnade, men så fort jag klev utanför dörren började det dugga.
Det struntade jag i och gick ändå. När jag kom ut ifrån posten regnade det.
Först tänkte jag gå hem men sedan gick jag på min tänkta promenad och det var riktigt skönt.
Blev inte superblöt mer än i håret och det var underbart.
Länge sedan jag var ute i regn måste jag säga.

En dusch kanske vore något innan kvällen då vi ska fira hannukka.

Är som Frida riktigt sugen på bio, så imorn blir det nog att ta mig iväg på en bio eller två.
Ska klia nu.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0