Måndag

Nu var måndagen tillbaka och jobb veckan igång igen.

Så Hannukka-middagen i lördags var väl lite speciell.
Inte något mycket. Men vi läste ur en bok, tände ljusen och åt maten. haha
Kött, Latka (potatis pannkaka) och morötter.
Så var det dags för presenter.
Jag lyckades komma hem med $25 på iTunes, choklad och ett varm choklad/smores kit (kex, marshmallow och choklad som en hamburgare). Så det var väl helt okej.

Så igår söndag borde jag ha dräpts till döds eller något.
Lyckades inte göra något på hela dagen.
Gick upp och duschade, käkade frulle och kröp tillbaka i sängen igen för att kolla igenom en säsong av serien Mercy. En sjukhus serie, lite som greys.
Mycket bra.
Mot kvällen blev det till månadsmöte och det var väl sådär som vanligt.
Secret santa var där och jag lyckades komma hem med pepparkakor och glögg som en annan svensk tjej köpt till mig. Så när jag kom hem hade också fått en vattenflaska med pengar ifrån Alex farmor och farfar i hannukka-present och jag började räkna de idag och än så länge är jag uppe i drygt $60 så jag är riktigt nöjd måste jag säga.

Hade riktigt svårt att sova igår..
Tog mig ett bra tag och jag hade mycket tankar.
Främst på vad som händer efteråt, när man är klar här.
Det visar sig med andra ord.

Nu ska jag kanske göra något vettigt.
Så, vi hörs!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Marie

http://www.youtube.com/watch?v=7R914W32IOg



En liten hemlängtan-vid. Träffade bror din & far på ICA igår.

2009-12-15 @ 00:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0