Måndag

Måndag morgon och det är en tung morgon..
Har inte jobbat riktigt ordentligt på två veckor och detta bestraffar sig just idag..
Har ingen större lust att jobba men får ändå se till att göra det..
Madeline sover så sött och jag hoppas att hon är piggare än mig på eftermiddagen..
Tog dryga timmens powernap med henne förut, men nu måste jag komma igång..

Spanar fortfarande på en iPod och kan nu inte bestämma vilken färg jag vill ha..
Röd är inte supersnygg, men den ger viss del av pengarna till Aids i afrika..
Rosa.. Jag har kommit in i en rosa fas..
Grön, bara för att vara annorlunda..
Svart och grå är för vanligt...
Orange är ful..
Gul, nja...
Blå.. Tja...

Hjälp mig..
haha..

Ska kila nu..

Adjö!


Kommentarer
Postat av: kenka

Men hey, köp en Grila!

2009-01-06 @ 03:55:10
Postat av: Maurice

Nice blog, you look hot too :-). I was excited to read your blog, I can read Swedish,learned that when I was exchange student. Write back if you wish, we can talk about VA, I lived 5 years in Reston, now I am in NC.



Maurice.

2009-01-06 @ 06:38:59
Postat av: Emelie

men hallå den röda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-07 @ 08:30:16
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0