Måndag

Tror bestämt att jag klivit ner i en svacka i mitt glamorösa liv som singelmorsa i amerika.

Jag vet egentligen inte vad det är som är problemet..
Smågrejer som jag kan irritera mig på..
Men jag tror egentligen att problemet ligger i att det är lika kul att vakna längre och ta hand om barnet..
Det är roligare att vakna på helgerna och veta att man ska göra något annat än att knalla omking innanför dessa fyra väggar.. Hon är ju tyvärr inte tillräckligt stor för att hon ska kunna gå själv eller att man ska kunna göra något som hon är med på att det verkligen händer..
Men bra mår jag och har ingen lust att åka hem.. Jag vill mest bara inte jobba..

Hur som helst..
Var med Frida igår..
Sista shoppingen på mycket lääänge.
Blev mer än vi tänkt oss men det blev ändå bra..
Lite kort att skicka hem, en röd klänning att ha på au pair festen (eftersom att man måste ha något rött på sig) och tvålar. Men nu är det sluthandlat på ett tag.. Spara ska komma fram och dammas av och Slösa åker tillbaka in i garderoben..

Livet rullar på som vanligt..
Äta sova byta blöjor..
Helgen som kommer blir en långhelg vilket är skönt men det rubbar min livsstil..
Det betyder att Frida glider över och vi ska på bio.. (igen) och sedan på tisdag ska Obama välkomnas i det vita huset och Bush får tacka för sig.. Så det ska jag väl in och kolla på..

Tiden går fort och snart har hela fyra månader knallat förbi..
Det går fortare än man tror jag längtar mer än någonsin till sommaren..
Ska bli så himla skönt med värme, jag vet att jag dock kommer att klaga för svensk sommar är rena rama fisen i rymden i jämförelse med vad det blir här.. Så jag längtar nu och klagar sedan..

Nehepp..
Kanske ska ta och göra något vettigt..
Film blir det ikväll i alla fall..

Vi hörs gott folk.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Frida

1: Det är helgerna man längtar till, och som man aldrig vill ska ta slut... Dumt nog.

2: När permanenta? Haha härligt att du är på!Nästa gång vi ska klippa oss, eller kanske ännu senare. Kom just på det du sa om Spara och Slösa ;)

3:ATT vi måste ta fler såna bilder ja!

4: Vi ses i helgen ;D

2009-01-13 @ 04:07:04
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Maurice

Hej!



Did you by any chance sent me an email the other day? I did not reply because it come from a weird email address.by the way, I been on the Frida's, she look hot too! however, I am not "skum":-(.



Maurice

2009-01-14 @ 00:52:48
Postat av: nathalie

Maurice; Yes, I sent you an email.. I know that it looks wierd but it made it about 7 years ago. Thats why. I just wanted to apologize if I sounded angry or something the other day. The only thing that is "skumt" with you is that you're reading my blog and make comments and I don't even know who you are. Without beeing rude can I ask you how did you find me? Have a great night

2009-01-14 @ 02:25:43
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: maurice

Nathalie; sorry for intruding on your blog, you know you are on the Internet, and the blogg.se, it's a public domain, anybody on the internet can find your blog by just surfing the blogg.se lists, that's how I found you. Don't worry I won't comment anymore if you don't wish that.



Maurice

2009-01-14 @ 05:26:11
Postat av: nathalie

Maurice; I don't care if you read or comment my blog, it's just that I didn't think that someone i didn't know would reat it. But go a head. I don't really care.

2009-01-14 @ 20:10:08
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0