Onsdag

Hur arg kan man bli på en skala?
Den här dagen skulle ju bli bra..
Men icke då!

Har nyss kommit hem efter en sväng till DMV där man kirrar körkort.
Fick inte göra testet idag som jag hade hoppats.
För att jag inte hade alla papper.
Och det kunde de inte ha sagt tidigare?
Jävla skit.
Till på köpet är det varmt, fuktigt och jag är hungrig, vilket gör att jag är som en treåring.
Jag håller tummarna för att kvällen blir som den ska.
Längtar efter lite god italiensk mat.
Mums!

Nu ska jag gå och vara sur någon annanstans.
Skriver säkert en rad senare.

Adjö!



Uppdatering 15:40

Nu är jag inte arg längre..
Men jag glömde skriva en sak till som gjorde mig irriterad.
På min lilla promenad hem så fick jag x antal tutningar och pojkar som hängde ut genom rutan och vinkade.
Seriöst. Hade det var en amerikan hade jag lätt nappat.
Men grejen är att detta är spansk-talande män i åldern från 20-50 som kör sopbilar, lastbilar och andra stora fordon och det är inte så himla sexigt måste jag säga.
Så om de kunde sluta vore det himla skönt. haha..
vad jag gnäller.

Jaja.
Ett trött barn i sängen och jag här.
Lite smått irriterad och tänker på de två senaste nätternas drömmar.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Lite mer tankar har också dykt upp så nu blir det att ta på sig tänkarmössan i helgen och dricka vin.
Jag ska ha mitt vin, så är det bara.
Hur jag sedan får tag på det är en annan sak.
Det är än så länge hemligt.

Middagen närmar sig och det kan inte vara mer lägligt just nu.
Att komma härifrån och slippa tänka på en massa saker som rör mitt liv här.
Blir nog typ näst sista gången jag ser Amanda också eftersom att hon lämnar oss nästa helg.

Nehepp.
dags för "Något annat".

Adjö!



Uppdatering 22:30

Måste bara slänga in en uppdatering.
Är så himla glad just nu.. eller jaa. vad man nu ska kalla det.
Huset är mitt, bara mitt från och med imorn eftermiddag till söndag.
Det betyder tre nätter.
Sååååå skönt det ska bli.
Kan inte beskriva i ord vad jag ska njuta av ensamheten.
Men som jag sa så kommer jag säkert klättra på väggarna redan på fredag.
Men vad gör det?
Jag älskar att leka ännu mer vuxen än vad jag redan är..
Så, jag kommer älska att flytta hemifrån..

Fick också ett underbart enkelt sms nyss också.
Men det var ingen diss, bara lite mycket arbete helt enkelt.
Vill ha dig här i helgen!!

jaja..
nu blir det sängen för klockan är mycket.

Magen är mätt ska jag väl tillägga efter vår lilla middag på stan.
Mums vad gott det var och glass fick vi också i magen.
Kan aldrig bli fel.

Tredje gången gilt för idag.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Amanda

För vi har ingenstans att bo i New York!

vi skulle bott hos en kompis men hennes son har fått svininfluensan...

2009-07-30 @ 17:52:31
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0