Fredag - party like a rockstar

Nu sitter flensborna på fest i flen och dricker öl i öltältet..
En annan sitter och önskar att man kunde bli packad ikväll..
Men vet du vad? det kommer jag bli också.
det blir krogen för att fira ericks och jesus födelsedagar ikväll.


Har vart vaken sedan 05.50 imorse för att Ryan skulle iväg och fria lillebrors student.
Så, tidig morgon blev det.
Dagen har trots det vart kanonbra!
Maddie har vart snäll.
Vi har vart vid poolen och badat i över en timme tror jag.
vilket blir snygg bränna på mig.
Härligt..

När hon sov första gången lyckades jag ha lust med storstädning och till och med en sängkläds-tvätt.
Det gillar vi.
Nu blir bara pysslet att få tillbaka det till vanlig ordning igen.

Nehe..
kanske borde ta och avsluta nu och göra något vettigt.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0