Tisdag

Tack Marie för informationen.
Jag hajjade att det hade något med EU och göra, men eftersom att politik inte tillhör min intresserade sida av kroppen så har jag inte hängt med så mycket.
Och det där piratpartiet. Frågan är hur länge de kommer att hålla i..

Hur som helst..
Imorse när det var dags att vakna var det spöregn och åska som stog för underhållningen.
När jag skulle ner och äta frulle sa de på tv att från Live-kameran över dc så hade de räknat ut att blixtarna kom med 4 sekunders mellanrum. Det är väl riktigt galet?
Jag hade ju dock hoppats på en regnig dag vilket i princip skulle ha inneburit pyjamas och slappa idag för mig och Maddie.
Men vädret vände och vi har till och med vart en sväng vid poolen.
Det är verkligen underbart skönt.

Min rygg har börjat flaga och det är asäckligt..
Den som inte vill läsa det här hoppa vidare till nästa stycke.
Igår innan jag skulle hoppa i säng pillade jag bort stora flak med hud.
Det äckligaste är att jag kan dra av hud på min egen kropp..
Det känns riktigt jävla äckligt..
Tror inte jag har flagat så förut någon gång.. haha..

Nej, nu var det slut på äckelprat..
Dieten funkar halvdant, men det kan bero på att det fuskas hit och dit..
Egentligen är det ju ingen diet heller..
Men bara mindra matintag skulle jag väl säga..

Nehepp..
Slut på skitsnack!
Är assugen på något sött och gott att mätta magen med.
men icke sa nicke!

Ansökan är btw snart klar..
Ska höra med ett bollplank först.
Uppsatsen kommer den med snart.

Nej.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0