Torsdag

Trots att jag är vaken och inte sovit en enda gång idag så är min kropp verkligen inte fungerande.
Allt har liksom bara vart jobbigt idag.
Frukosten var egentligen det enda som fungerade som vanligt.
Efter det rann allt bara utför..
Ungen min sov riktigt bra imorse, men trots det har lunchtimmarna varit förjävliga..
Det har vart gråt och skrik, väl vid bordet var det istället en vägran att stoppa in maten i munnen och istället kasta allt runtomrking sig.
Sedan har hon en tendens att börja slåss. Så jag är glad att mitt ansike inte ändrat form.
och så ska det klängas, annars gråter vi, för det funkar på mamma..
Hatar verkligen att det inte finns några lagar i det här huset.
Jag har flera års mer erfarenhet av barn mot mamman i det här huset som ger barnet annan mat om man inte äter den första, äter hon inte det får hon ibland godis.
Det gör man inte.. Äter hon inte, då får det vara!
Det har jag blivit uppvuxen med och jag står här livs levande idag.

Som sagt, ett liv i usa är inte bara en dans på rosor.
Lyckades också idag knäppa kort på diskmasinen..
Det här är dock en lindrig situation och notera den enda skålen som står i sitt ställ, den har jag ställt dit..



Nu när man ser bilder ser det faktiskt inte så farligt ut.
men när man spanar på den i köket, då är det som världens kaos.

Men hur som helst..
Annars är allt bra.
Mitt barn sover och jag ska kanske ta och göra samma sak.
Ska lägga mig och läsa något i alla fall..

Lunchen idag sög förövrigt.. ingen smalmat här inte.
Jag går på diet, men jag är fortfarande fet!
Det är min nya slogan.

Adjö!

Måste bara tillägga att imorn ska jag börja 6.
Hur galen kommer inte jag vara när dagen är slut?

Hörs!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0