Onsdag - In love

Killen har gjort min dag.... Igen!
Krispy Kream i Dupont Circle ska ha credit för att de anställt den grabben.
Knallar in där idag och hör "Cameron Diaz, what do you want today?"
En varm choklad blir mitt svar och han svarar "That one is on me today"..
Tack säger jag och han svarar "It's not everyday we have poeple from Hollywood here".
Fan vad jag älskar den killen.
En gratis choklad och härliga komplimanger.. haha..
Love it!
Måste ta ett kort på honom nästa gång.

Nyss kommit hem från skolan..
Lika trevligt där idag..
Imorn är det gramatik vilket är mindre roligt, men det får väl duga.
Ledig imorn vilket innebär storstädning..
Länge sedan sist nu..
Och tvätta lite måste också göras.

Helgen är inte förutspådd än, så vi får se vad som händer.
Ses och hörs!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0