Lördag

Nyduschad och halvnaken.
Nej, så farligt är det itne..
men ren är jag..
Har skoskav på båda fötterna varav två på den ena..
Köpte ett par flip-flops för att avlösa skadan lite, men med lite otur så lyckades det ändå blir ett större skavsår.
SÅ imorn får skorna vila, till på köpet har jag ont under fötterna, i trampdynorna liksom.
heter det det på människor eller är det bara hundar? haha..

Blev att möta Frida idag, först posten och sedan Frida..
Sedan blev det hem till henne för lite lunch och packning av saker..
Sedan åkte vi ner på stan och mumsade glass..
Välbehövligt då det imorse när jag klev upp halv nio var 27 grader varmt ute.
Helt galet.

Sedan åkte vi och spanade på teatern med Gillinger igen.
Så himla trevligt.
Måste ses mer innan han åker hem..
Ehum, och sedan hängde vi lite backstage innan Ryan min chaffis kom och hämtade oss..
Frida åkte dock hem för hon skulle iväg på annat imorn och jag sitter här nu..
Som sagt ren och trevlig..

Önskar att jag vore 21 galet mycket just nu.
Är glad att jag blir det så snart..
annars hade jag nog dött.
Ska bli så skönt att kunna köpa när man är sugen..

10 minuter kvar och sedan blir det filmtajm.
Allt Flyter får stå för kvällens underhållning..

Imorn blir det poolen och solning som gäller..
Sedan kanske en bio.
Vi får se.

Gonatt!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0