måndag

Sitter i trappen för min motagning till det trådlösa vill inte funka någon annan stans.
En ommöblering kanske skulle vara något.

Idag har vi vart hos farbror doktorn.
Tårar blev det..
Sprutor blev det..
och födelsedag är det.
Min lilla skrutt fyller 1 idag.
Det är verkligen helt galet.
Jag kom för åtta månader sedan och det känns helt jävla otroligt.
Tiden har gått så fort.

Min väska var en hit.
De älskade den!
Bra tycker jag.
Jag är nöjd.

Kort idag för jag pallar inte skriva något egentligen.
Nu ska jag se om det blir något babbel om förlängning.
Vi får se.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Awe tack :') Vad skulle jag göra utan dig?! Darling ;) Självklart, cheesecake factory på onsdag, can't wait!

2009-05-19 @ 04:41:21
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha ja och för de som inte visste har ju du nu talat om det så... haha

2009-05-20 @ 23:31:37
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0