Det är bara tisdag och det känns som slutet på veckan..

det har nu börjat klia, men jag är absolut mjukare i kroppen.
det tar sig.

Ingenting hört ifrån Costa Rica. Håller väl tummarna för att det kommer ett vykort som säger att det regnar heeeeela tiden. Inte för att jag skulle tro det. Men hon kommer ju vara galet mycket brunare än mig. Och då är det fusk!!

Annars är allt bara bra.
var duktig och gjorde min läxa nyss. Vill verkligen inte tillbaka till skolan.
Det var skönt med lov. Har bara 9 veckor kvar. JAG VET, men det känns som en evighet, men det kommer förmodligen gå superfort ändå.
Där emellan är det två prov och ett projekt som ska lämnas in. Hujedamig säger jag bara.

Och en sak..
Sedan när började man hänga på andras tomter och leka?
Nu låter jag säkert som en gammal tant.
Förmodligen var det en nanny med ett litet barn på kanske 3 år. Barnet sprang upp på vår "trapp" framför ytterdörren och stog och lekte med dörren. Bruden står bara där och säger nej. Men det är väl för tusan bara att lyfta bort ungen och säga nej. Eller?
När barnet väl flyttat på sig av egen vilja började de leka på gräset.
Hade det gått två sekunder till hade jag gått och sagt åt dem. Och hade det var mitt hus hade jag gjort det på sekunden jag såg att hon stod där.
Jag menar, det är inte första gången.. Det är någon tant med en hund som tror att hon kan snedda över våran tomt. Bara för att vi inteh ar något staket och bor på en hörntomt betyder det väl inte att folk kan komma och gå som dem vill?
Så irriterande. De borde iof sätta upp ett staket ändå. Bara för Alex skull. Eller en liten häck eller något. För jag är säker på att något kommer hända där.

Jaja
Slutbabblat.
Väntar med spänning på samtalet Gary tydligen ska ha med mig om tatueringen.
Får se vad som händer.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0