En tatuering som äntligen blev av..

Då var det klart!

Efter dryga 4,5 timmar under nålen med några pauser var det klart.
Jag är en kämpe!
Det var vad de sa. När de fick veta att det var min första sa dem; You have Guts girl!
och när vi tog en paus sa en gubbe, Välkommen in i Bad Ass klubben!
Han sa att oftast så brukar de dela upp en så stor på två om det är den första.
Men jag var duktig och tog hela på en gång.. Varför ska man hålla på och larva? haha..

Så till känslan.. Det gjorde galet ont när han fyllde i den. Men konturerna var inte så farliga.
det känns som om någon nyper en ruggigt hårt.

Bilder finns på bilddagboken men jag slänger upp en liten här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0