En vecka utan ett ord.

En vecka sedan jag var här sist.
Så jag kanske borde skriva ett par rader så ni vet att jag lever.

Förra veckan var bra. trots att jag hostade och hackade och snorade.
Kanske inte så himla trevlig information, men ändå.
Gjorde provet som förmodligen gick helt åt helvete.
Inte alls det jag hade pluggat på känns det som, men det blev nog bra ändå.

Fredags tog jag mig ner till Frida.
Kom iväg lite tidigare än vanligt och infann mig på plats redan vid halv sex.
Skönt faktiskt.
Så det blev middag och mys på kvällen.
Fick också ett underbart litet armband ifrån Costa Rica som jag har haft på mig sedan dess.
Det sitter där det sitter nu. haha
Lördagen blev det shopping för Fridas del och en tatuering.
Måste erkänna att jag blev sugen på att göra en till nu. haha.
Så nästa gång sitter vi nog med likadana någonstans på kroppen. Vem vet. haha
På kvällen blev det utgång. En annorlunda kväll. Kände mig inte alls påverkad men när vi kom hem och jag la huvudet på kudden märktes det. Drack dock inte sååå mycket som det låter. Hade bara tre drinkar.
Så när vi kom hem gick jag och tvättade av mig och hoppade i säng.
Så hör jag att Frida kommer intassade och frågar om jag vill ha en smörgås.
Min raring. Så satt vi och småpratade om kvällen tills det verkligen var dags att släcka och somna.

Söndagen blev det lugnt.
Gjorde inte såå mycket och sedan var det dags för mig att åka hem.
Kom hem och åkte lika snabbt igen. Det var dags för mitt månadsmöte.
Observatoriumet låg riktigt najs där uppe i bergen.
Utsikt över heeeela LA som nästan slår vyn ifrån Rockefeller Center i NYC.
Dit ska jag absolut åka fler gånger och spana in planeter och sånt coolt.

Det är tisdag idag, men av någon anledning vill mitt huvud att det ska vara måndag.
Varför vet jag inte.
Men det är tisdag vilket betyder Glee och Parenthood.
Imorn slutar jag 11 och ska sedan iväg på lunch och senare öl och ännu lite senare blir det skolan.
Får dock se till att inte dricka för mycket. Det kan bli dåligt.

Nu ska jag hitta på något annat. men nu vet ni i alla fall att jag lever.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0