Klipp till

Vilket klipp jag gjorde idag.
Gick till en skomakare för att klacka om ett par dojjor och för hela $10 fick jag nya klackar och putsade skor. De ser bättre ut nu än de gjorde när jag köpte dem tror jag. haha..
Men det var billigt och bra tycker jag och en väldigt charmig liten asiatisk farbror som jobbade där.
Dessutom hade han de färdiga på ett par timmar. Great!

Lyckades också komma hem med en flaska vin och nya solbrillor som jag älskar. Och för att få tiden att gå gick jag in i en bokhandel och lyckades hitta två böcker där författaren vart och kladdat sin autograf så de kom med hem och en till bok som lät bra.
En hårklippning styrdes också upp och det var välbehövligt. Mitt hår är hemskt just nu.

Nu är det tänkt att jag ska sätta mig och plugga till provet jag har på onsdag. Men har jag någon lust med det?
Inte det minsta. Det är 26 grader ute och hade hellre gjort något helt annat.
Men vi ska nog se vad vi kan göra av det hela.

Spenderarbyxorna är nog på i helgen, men de åker av nu.
För igår klickade jag hem ett case till systemkameran tills semestern och det här idag.
What ever. Det är jag värd.

Är så taggad på semester. Vill ha det nu, men det värsta är att då är Frida i Sverige och det är mindre kul.
Men, jag ska nog lyckas överleva sommaren.

Nu är det väääääldigt mycket skitsnack för att slippa plugga..
SÅ det är väl dags att gå.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Evelina

För de första så känner väl frugan igen rösten och jävlig skönt när han slänger på luren när han inser att han gjort bort sig ;)



Allt bra i staterna?

2010-04-19 @ 22:32:05
URL: http://makelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0