Pirates of the caribbean..

Ikväll kom jag i säng med ett leende på läpparna.
Sommarens semester är härmed bokad så den 1 augusti sitter jag på ett fartyg med en drink i handen och tar mig ut mot karibien. Stoppen blir;
- Princess Cays, Bahamas
- Ocho Rios, Jamaica
- Grand Cayman, Islands
- Cozumel, Mexico

Är jag taggad eller är jag taggad?
Jag är taggad. Ska bli så jävla kul.
Ett härligt gäng som ska med så nu blir det bara att klura ut hur jag ska jobba, för det ska jag också göra.
Men det blir nog bra ska ni se.

Annars är allt bra.
Till helgen blir det plugg och så måste jag styra upp en klippning och klacka om mina dojjor.
Så har Frida och jag pratat om en liten semester sista helgen i maj, så vi får se om det blir något av det.

Nu blir det glo på tv innan det är dags att stänga ner.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0