Rub a dub

Nu har det snart gått en vecka och det läker fin fint.
Har jag nämt att det kliar förut är det helt gaaaaalet nu.
Har också börjat flaga.. Vilket är läskigt..
Jag vet att jag inte ska pilla.. men jag måste ju plocka bort det som ligger löst uppepå..
Och så ser man ett strek på den lilla flagan och då tror man att linjen är helt borta..
Men tur är ju att den ligger kvar där nere unden huden.
Håller allt jag har för att det går fort. Men det verkar ju som det.

Annars är allt bara bra..
Är trött på att gå i mjukisbyxor nu..
Men en vecka till och sedan kan jag nog förmodligen ta på mig vanliga kläder igen..

Nehepp..
Nu blir det något annat.
Jag lever i alla fall..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0