Snörvel och vinst

En huvudvärk som inte är av denna värld som en näsa som inte går att andas ur.
Det har blivit min vardag ett par dagar nu.

Imorn är det prov och jag har skrivit stödord till allt, men jag vet ändå inte hur det kommer gå.
Har liksom koll på helheten, men de där små detaljerna är inte riktigt hemma.
Men, hur som helst. har man fler alternativ så får man väl helt enkelt bara slänga in en gissning. Så svårt är det trots allt inte.

Igår var det ju meningen att det skulle bli plugg och pilates.
Istället åkte jag iväg på Hockey med Larry.
Los Angeles Kings vs. Vancouver. Slutspelet har börjat och att vinna Stanley cup bucklan vore väl härligt när jag ändå är här. Kings vann i alla fall och tur var väl det. Hade vart lite surt att förlora när man väl är där och kollar.
Och lördag var det egentligen meningen att det skulle bli Baseball, men så blev inte fallet. Det gör mig inget dock.
Ska i alla fall spendera helgen med min darling, så jag skulle tippa på att jag överlever.

Meen..
Nu ska jag nog kanske göra något vettigt och ta och väcka lillgrabben.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0