Ett litet ord..

Jag börjar bli dålig på att skriva..

Men jag lever i alla fall. Oroa er inte för det. haha
Så, vart ska jag börja?

Har vart barnfri ett par timmar idag så Alex träffade sin nya nanny som ska ta hand om honom på dagis.
Känns sådär att veta att jag måste lämna ifrån mig honom snart. Jag vill verkligen inte det. För han är det bästa som finns på jorden.. (tills jag får egna barn, haha)

Förra helgen träffade jag Angelina, den svenska tjejen som kommit till min grupp. Och vi skulle ha haft möte, men det blev inget. Så vi åkte till Americana @ Brand i alla fall, där vi skulle ha haft möte och shoppade lite.
Kom hem med min jacka jag sedan ska få pengar av mormor för. Min födelsedagspresent.
Jag älskar den enormt.
Så lyckades jag komma hem med en tshirt, en långärmad tshirt och ett par shorts också.
Oops!!
Men pengar har jag gott om nu av någon konstig anledning. Inte för att jag gör lika mycket som förut när min Frida var här, men ändå liksom.

Har städat ut badrums-skåpet idag.
Kastade en hel plastpåse med skit. Tror dock jag har kastat min tandborste ifrån resan, för jag hittar den inte och den var ny ju. Inte för att det gör något, men jag måste styra upp en ny innan Buffalo. Villket bara är en sådär 3 veckor bort. Det känns helt sjukt att jag bara har dryga 6 veckor kvar.
Det börjar bli mer påtagligt, med tanke på att jag måste börja tänka på vad jag har och inte har. Klurar på att skicka hem en massa böcker, skor och papper som jag inte behöver här nu. För när pappa kommer måste han absolut ta med en extra resväska för jag kommer då inte få ner allt i dem jag har nu.

Har hittat en massa jobb jag ska söka också.
Får vi se hur det går med den saken. Håller alla tummar och tår jag har för att jag i alla fall kan få något gensvar. Annars blir jag bedrövad.

Usch. Kanske borde styra upp något vettigt.
Det är idiotiskt varmt ute, så man kan ju inte göra något vettigt.
Till helgen blir det utgång!!!!!
Som jag har längtat. haha.
det var hundra år känns det som och jag kan behöva en redig fylla.
Kanske blir det TJ's. Träffa en massa Oc-folk man inte sett på länge. Men vi får se.
Så är det möte på lördag också. inte så värst taggad måste jag säga.

Men nu ska jag sluta svamla.
Adjö!!

Jag på Grand Cayman med Flappis.

Bilder ifrån semstern finns på

http://nuttis.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0