När verkligheten kommer ifatt..

Hjälp.
Jag ska åka hem..
Spanade in min hemsida hos CC och insåg precis att jag fått min flygbiljett hem.
Nu känns det påtagligt på något sätt. Det känns helt sjukt.
Förut visste jag ju bara att det var någonstans där i slutet, men nu när jag verkligen har ett datum känns det helt sjukt. Obeskrivligt måste jag säga.

Nu blev jag sådär, ÅH, allt det här måste jag hinna med innan jag åker.
Galet!!
Men det betyder att jag kan börja packa skit som jag inte använder eller kommer att använda (vilket mer betyder kläder som jag inte längre kan ha eftersom att vågen skriker åt mig varje gång).
Måste fan klura ut något bra där så jag får med mig allt jag behöver, men det ska nog bli bra tror jag.

Nu blir det en dusch, för jag är jätteäcklig för tillfället.

JAG SKA HEM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0