Äntligen Fredag igen

Boken är äntligen slut!!
Three cups of coffee
Det tog mig kanske fyra månder, men den sista månaden har det mesta lästs och jag måste erkänna att jag fått helt andra perspektiv på livet. Att vara här och se Amerikas krigs-politik på ett annat sätt än ifrån Sverige och sedan läsa den där boken om Afganistan och Pakistan gjorde mycket.
Man inser faktiskt att det mesta kan lösas utan våld och jag undrar dock fortfarande varför de amerikanska trupperna är kvar där borta.

Men hur som helst.
Dagen har vart bra.
Snart bär det av till min Frida.
Ska bara hämta veckans lön på en papperslapp och sedan är det väl dags att kila.
Ikväll blir det tillsnyggning av håret som gäller. Min hemska utväxt ska bort och kanske blir mitt underhår en aning rödbrunt. Vi får allt se vad som händer.

Annars är
allt bra.
Alla har vart glada och snälla.
Men.. Ha en bra helg!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0