Ny vecka, nya tag

Dålig uppdatering på den här delen av mitt liv.
Har inget att säga tror jag och igår ville inte fingrarna skriva när jag försökte.

Gary kom
just innanför dörren efter en och en halv vecka utanför dessa väggar.
Känns bra på något sätt att han är tillbaka.
Då blir allt som vanligt igen.

I helgen
var min underbara Frida här. Blev en bio och god mat som vanligt och minimal shopping. Det enda som inhandlades var en liten söt väska till min nya fina kamera. Så när hon åkte hem igår blev det Super Bowl och vinst för New Orleans Saints! Det var kul för dem eftersom att det var första gången de kommit till final på 46 år eller vad det är.

Dagen idag
har vart bra. En relativt glad Alex och en solig dag har gjort det hela bättre än vanligt. Som jag saknar solen som ger oss värme. Betalt brors kamera har jag också gjort och glömde ringa till DMV gjorde jag också.
Det får vi styra upp imorn och då ska även min klass betalas online. Så på onsdag är det dags att inta skolbänken igen. Kan bli ganska intressant måste jag säga.

Nehepp..
Nu har jag nog ingenting mer för tillfället. Mitt huvud är trött och jag hejjar på för att snart få gå och sova. Kanske en film skulle sitta bra nu? Japp, jag tror minsann det.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0