Så var det februari..

Jisses, här var det länge sedan jag var..
Så mycket har väl inte hänt sedan dess..
Idag är det onsdag, mitten på veckan och min sista dag i skolan..
Dock oroar jag mig över mitt bevis på att jag tagit klassen..
Och, med tanke på att det är sista dagen idag..
Men det ska nog fixa sig, jag har ju faktiskt hela våren på mig..
Till helgen kommer Frida och tittar in och planerat är en bio..
Och.. Något gott att äta någonstans..
Vad är inte riktigt bestämt.
Regnet ville dock välja att hålla sig borta i veckan och komma till helgen vilket suger.
Jag är glad att det inte regnar just nu, men jag menar.. hellre det än på helgerna..
Annars händer inte så mycket just nu..

Igår satte jag in en massa bilder, typ 300 stycken i album och kom på att jag missade att beställa några, så jag har pysslat om några av dem.. så jag har väl att göra lite ikväll också.. Måste skriva till alla de där bilderna också.. det kan ju ta ett tag..
Imorn kommer min kamera.. Yeey me!
Vad är grejen med blogg.se? Varför trycker de ihop texten för? Miss där..
Nu verkar mitt barn vakna.. Dags att kila med andra ord.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0