Så var helgen slut igen..

Något nytt och intressant har inte inträffat sedan igår kväll..
Dagen idag har spenderats i mysbyxor i soffan med en bok i händerna.
Ja, jag äntligen fått mig ro att läsa min bok. Den blir bara bättre och bättre tro det eller ej.
Har vart själv idag med och det har väl kanske inte vart det mest uppmuntrande jag har vart med om. Dock är det ganska skönt när det är lugnt och tyst i det här huset.. Händer inte allt för ofta.
Borde kanske ta en sväng och styra upp designen här på bloggen som jag sålänge lovat..
Men, lika snabbt som inspirationen kommer försvinner den..
Så jag vet inte..
Jag håller tummarna för att veckan som kommer ska gå fort fort..
Det är nämligen sista veckan med min engelska vilket ska bli ruggigt skönt och på tal om det måste jag ringa min LCC. Kanske skulle passa på att göra det nu då när jag ändå inte har något vettigt..
Ligger bara och väntar på att min pommes i ungnen ska bli klara så de kan avnjutas med lite bärne.
Hur som helst..
Nästa helg ska det regna igen. Jag som hade hoppats på lite strand-besök, men så blir icke fallet antar jag.
Får väl vänta ännu en helg med att visa min härligt bleka kropp för världen. haha..
Måste ta och styra upp en bikini också, men även där lyckas problem uppstå..
nehepp..
Söndagen börjar lida mot sitt slut.. inte än kanske, men snart så känns det som..
men
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0