tisdag

Så har dagen redan sprungit över till Tisdag.
Men jag börjar med gårdagen.
Den var så underbart härlig och varm och jag och Alex satt ute en timme och lekte. Han var så söt. Och glad var han hela dagen. Städ-teamet var även här och styrde upp lite och huset blev rensat för att Shira var hemma (det var President's day, vilket gör att man blir ledig) och vi fick nästan till ett lekrum. Lite mer som ska pysslas med, men snart är vi på gång.

Idag har
dagen vart bra. Jag har vart ruggit trött hela dagen och lyckades på förmiddagen med ett paper cut på en kartong och satan vad ont det gjorde. Precis under nageln på fingerspetsen så nu sitter jag med plåster på fingrarna och det suger för de fastnar i tangenterna.
Annars har inte så mycket hänt. Solen kommer ju som vanligt att försvinna till helgen så någon bränna kommer jag inte lyckas få då heller. Så vad helgen har att erbjuda är alltså helt lämnat till ödet.
Tatuering är på G måste jag säga, men behöver någon som ritar den. Pratade med en studio, men de har inte hört av sig om motivet, så någon som kan rita och skulle vilja ha sin konst på min kropp. Feel free och höra av er.
Hur som helst. Tankar på semester kommer och det lutar väl åt Hawaii, men jag vill nog hellre på en kryssning. Man kan se mer saker då känns det som, men varör inte göra båda?

Vet inte
vad det har vart med mitt huvud idag. Bror min lyckades pracka på mig en frågesports-site och där kunde jag ju inte slita mig. Är dock jävligt seg i jämförelse med alla andra som var med och min allmänbildning suger för tillfället måste jag säga.

Smått irriterad
över något jag egentligen inte kan göra något åt.
Så, jag ska väl ta och kila eller något. Tja!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad ska du ha för tatuering? och vart. Du kan ju svara till min mail eller på FB

2010-02-18 @ 14:50:22
Postat av: Anonym

Be sebbe örtegren att rita ngt...han är så grymt duktig...

2010-02-21 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0