En solig helg och Alla hjärtans dag!

Helgen då? Den tog slut fortare än jag ville.
Fredags tåg jag tåget söderut och hamnade hela vägen hemma hos Frida.
Så åkte vi och köpte lite hårfärg och så fixade frisören Frida till det hela. Vaknade skapligt och tog oss hela vägen till San Diego för att gå på Zoo. Med var också Peggy, en svensk tjej ifrån Fridas grupp.
Vädret var supernajs och varmt. Och dagen var riktigt bra. Ska slänga in en massa bilder på bilddagboken en vacker dag när jag orkar.
En hel massa roliga djur såg vi. Vet inte vilket som var bäst. Pandorna var ju ruggigt söta i alla fall.
Sedan åkte vi hem och fick se en superfin solnedgång.
Väl hemma värmde vi på en Pizza och sedan blev vi så sugna på gott-gott så vi åkte till Target och köpte lite och kollade på film när vi kom tillbaka. Sedan somnade Fridisen ganska snabbt och jag kollade invigningen av OS, men precis som de skulle tänka facklan så var inspelningen slut.. Det var lite snopet så jag får väl kolla om jag hittar det på nätet.

Idag blev
det en tidig hemgång för att jag skulle jobba.
Min päron är fortfarande inte hemma, de njuter av en barnfri kväll med middag och bio. Så jag har myst med Boo hela kvällen. Så nu sover den lilla.

Har också
styrt upp bloggen lite som ni kanske ser.
Lite roligare än den andra som faktiskt har vart designen i ett och ett halvt år. Galet skulle jag vilja säga.
Nästa helg blir det förhoppningsvis lite solning som står på schemat.
Annars händer inte allt för mycket.
Nu ska jag återgå till filmen jag spanar på.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0