I've got a feeling

Dagen idag spenderas i Burbank med två biosar (Valentine's Day & Shutter Island) och självklart lyckades jag komma hem lite kläder också. På Ross hittade jag en supersöt tub-topp som jag älskade och kunde bara inte gå därifrån utan den. Så för att fördriva tiden innan bussen gick hem, knallade jag in på Urban och hittade en superhärlig kofta och en söt blus. Så gick jag också ett snabbvarv runt ikea. Inga köttbullar dock, men lite dajm, kexchoklad och batterier lyckades jag ta med mig hem.

Vet ni en sak?

Nu tar tallbarren i armkrok och sjunger på engelska..
Jag har blivit en salladsperson. I sverige hade jag inte minsta tanke på en sallad men det är riktigt gott och relativt nyttigt också. Mumsade i mig en supergod idag ifrån Chipotle och igårkväll blev det middag på El Torito med en maxicansk ceasar callad. Ruggigt gott!

Tänkte mig
att jag skulle kolla på en film, men fastnade med broder min på skype och det gör väl inte så mycket.
Så jag ska nog avrunda här och vara social en stund.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0