En helg, en liten liten helg..

Istället för att ens försöka orka göra något med designen ikväll så skriver jag ett litet inlägg..
Blir väl bra?
Har noll koll på vad jag vill göra med bloggen, så det får vara tills jag tänkt färdigt tror jag..
Hur som helst..
Är hemma nu i alla fall..
en mycket lång och tröttsam resa blev det hem..
Tåget blev en och en halv timme försenat för att en bil kört in i ett tåg framför oss då han försökte vara snabb och åka genom bommarna..
Så vi blev strandsatta ett bra tag där..

Helgen har vart kanonbra som alltid med Fridan.
Gårdagen spenderades i en galleria och jag kom hem med två hela fynd..
en bh ifrån Vickan för $17 (normalpris $48) och en plånka från Guess för hela $8 (normalpris $38) så säg inte att jag gjorde ett par klipp.. haha
Riktigt nöjd är jag i alla fall..
Så kvällen hade vi huset för oss själva och det resulterade i alkohol, chips, godis och Wii..
Först blev det lite sportspel och sedan rockband. Vi sjöng oss hesa till klockan tre innan vi hoppade i säng..
Och fredagen blev det middag och tidig sängtid..

Måndag imorn och jag gillar't inte..
Bara två veckor kvar på klassen och det är väl skönt iof. Men..
Måste ta och styra upp ett certifikat.
Jaja,
Nu blir det en dusch och sedan sängen för en film..
Härligt!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0