Fredag - Underbart

Nu är det tillslut fredag.
Vet inte om veckan kännts längre bara för att jag har haft mina klasser..
Jaja, men idag är det som sagt äntligen fredag. Inte för att det känns som det, men jag har en lugn känsla i kroppen. Känner mig inte stressad som jag har en tendens att göra.

Så dagen idag har vart super..
Vaknade och tog Boo vid sju.
Så åt vi frulle, och somnade i soffan runt åtta.. Och vi sov i en och en halv timme innan mamsen kom och väckte oss och sa att vi skulle till doktorn och kolla Alex exsem. (stavas det så?)
Sedan åkte vi och handlade vilket var grymt nödvändigt och sedan åkte vi hem och Alex sov en stund till..

Så har jag vart lite duktig också..
La till en ny klass jag ska ta till våren. Bara en gång i veckan fram till juni.
Ekonomi blev det och det är säkert bra för mig ;) haha

Och igår när jag skulle sova var jag trött, men tvätten låg på sängen och jag tänkte att jag kunde plocka in den då, så jag slapp göra det idag... Lyckades då också plocka lite i min stora garderob vilket jag hade tänkt att göra till helgen, så vad jag ska göra då? haha..

Ikväll blir det nog lugnt och skönt och glo på tv..
Har god lust att gå och köpa mig en chipspåse..
Men, jag kanske borde motstå..

Hur som helst..
har inget mer att säga nu tror jag..
Så jag ger mig.

Adjöken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0