Lörda'

Så var helgen snart över..
Eller nästan i alla fall..
Dagen idag har vart seg, fast jag har ändå åstadkommit något.

Lyckades palla mig iväg och hämta min klänning..
Fortfarande lite stor, men nu kan jag använda den i alla fall och tillsammans med mina cowboy boots är det ruggigt snyggt.
Så fick jag mig en hårklippning. Mycket välbehövlig måste jag säga.
Mitt hår är en katastrof just nu..
Galet risigt på toppen, men jag antar att det är för blekningens skull.
Har alltid haft bebishår, men den tiden är kanske förbi?
Kom hem med en borste och nya strumpbyxor också.
Så en riktigt duktig dag har jag haft.

Kollade en dokumentär och sedan blev det mat ifrån Cheesecake och efterrätt också.
Mums. Så kollade vi på en film sedan och nu sitter jag här.
En bra dag med andra ord.

Imorn blir det sovmorgon, en liten uppstädning och sedan dags att vara trevlig.
Kalas för alex kusin och jag är trevlig nog att följa med. vad ska jag annars göra?
inte en aning.

Nu då?
Ingen aning.. Har grym lust att gå ut och bygga ihop hyllorna ifrån Ikea som de köpt till lekrummet.
Längtar tills det blir klart.
Kan nog bli bra ändå.
Dock mindre tv-tittande för min del..
Men det kanske är bra ändå.

Jaja.
Kanske borde stänga ner nu.
Är faktiskt trött.

Så..
Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0