Måndag gör jag ingenting..

Ny vecka, nya tag!

Till min förvåning kom postgubben med ett stort blått paket dagen till ära.
Ett blått paket ifrån Sverige och jag måste erkänna att jag gissade ganska rätt på innehållet.
Det var vad jag hade hoppats på och det var ett case till datorn och Windows 7.
Så nu ska här installeras.
Skulle vilja göra om allt ifrån grunden, men det jag är tveksam på är hur iTunes gör med alla låtar om jag installerar det på nytt och om Norton vill vara min vän och ligga kvar.
Marie, har du någon koll på sånt?

Så fick jag också San Fransisco boken, så nu ska här planeras.
Och bernä-sås som jag längtat såå efter så i helgen ska det grillas vill jag lova.
Så lite annat smått och gott som jag bett om.
Så nu är jag redo för resten av min vistelse här.

Idag är det skola som gäller.
Skönt att komma iväg härifrån.
Lekrummet börjar ta form. Båda hyllorna är färdigbyggda, varav en av mig och Gary frågade om vi får en lektion i skolan om hur man sätter ihop ikea möbler. Förstår inte vart problemet ligger. SÅ svårt är det inte.

Jaja, hur som helst.
Håller alla mina tummar för att jag blir husets härskare nästa helg. Frida kommer och joinar också.
Och om några helger till blir vi Kung och Drottning hemma hos henne.
Livet är allt bra.

Men tankarna på att åka hem finns absolut.
Är ruggit trött på jobbet just nu. Att åka hem till mitt egna skulle vara skönt.
Så tankarna på livet efter usa börjar också komma sakta men säkert.
mycket mycket att tänka på.

Annars är allt bra.
Håller tummarna för att veckan går fort så jag får hit min Frida igen.
Som jag har saknat henne den här helgen..

Men..
Nu blir det annat.

Adjö!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja säg det lite av varje, massa matgrejor ;) Miss you, men vi ses snart :D

2010-01-14 @ 05:24:22
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0