Miss America på en lördagskväll

Så idag har jag vart duktig igen..
Riktigt duktig måste jag säga...
Det blev en tripp till Burbank för att styra upp lite födelsedags presenter med eftersom att det är så många som fyller år snart. Först blev det dock en bio, Leap Year.
Sedan blev det shopping och lyckades komma hem med en present till Pappa, bror och faster.
Lyckades inte köpa något åt mig själv mer än ett par solbrillor.
Ett par Guess blev det för hela 9 dollar..
De kan dock vara fejk, men what ever.. De är läckra.
Blev en lång dag när jag traskade omkring.
Sedan jag kom hem har jag slagit in paketen, skrivit kort, ätit typ kladdkaka och chips och glor på Miss America. Det som suger är att jag redan vet att Miss Virginia vinner, eftersom att det är tidsskillnader i det här landet. haha.
Hade hoppata på att Mikey skulle vara klar med maten snart så vi kan gå på bio..
Han var snäll och ville underhålla mig eftersom att jag hade grymt tråkigt förut, så han erbjöd sig att gå på bio med mig.. Men jag börjar bli lite seg, så vi får helt enkelt se.
Igår blev det middag med Larry och Julie.
Jag smackade i mig kyckling med potatisgratäng..
Låter ruggit gott, men det var inte den bästa gratängen måste jag säga..
Den var ganska smaklös.. och jag kom precis på att jag skulle ha saltat mer, jag hade bara på peppar..
haha.. Mycket ointressant blev det idag..
Håller tummarna för att min kamera kommer snart..
Ja, jag klickade hem en häromkvällen.
Ett riktigt klipp gjorde jag även där.
Det som pengarna ska spenderas på nu tatuering, fallskärmshoppning, san francisco weekend och förhoppningsvis en tripp tillbaka till DC. Sedan ska det ta mig tusan sparas.. Fast det går ganska bra nu måste jag säga..
Har fått ihop mig en liten hög.
Nehe..
Nu ska jag sluta tracka er med skitsnack.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0