Regnet det bara öser ner...

Det är mycket roligare att sitta vid datorn nu förtiden..
Bara för att jag har nytt operativsystem känns det som en helt ny dator..
Tänk vad så lite kan göra..
Allt verkar fungera som det ska i alla fall och jag får stå ut med Google Chrome en sväng..
Och det tror jag faktiskt att jag gör också..
Har precis kommit hem från en klass, där jag ännu en gång var mästare. Fick en egen uppgift när alla andra höll på och tragglade Although. Hon kanske har insett att jag är för bra för de där andra dönickarna.
Så har jag fått i mig lite flingor och mjölk också.
För att öka ut bloggen lite så babbla om igenting..
Men jag vet inte hur jag lyckas spendera så mycket pengar..
Det som står på Vill-Ha-Listan just nu är;
- En ny kamera (nej, inte en stor, en liten denna gång)
- en ny hårddisk (mycket saker har man som faktiskt borde sparas)
- Weekend i San Francisco
- En tripp till DC
ehum, känns som om det ska vara mer, men det är det nog inte..
Men i alla fall.. Vettiga saker och köper jag det här tjänar jag ju en liiiiten slant på det och dessutom behöver jag det nu och inte sedan.
Jaja,
Känns inte som onsdag idag..
Vad det annars skulle kännas som för dag vet jag inte..
Men inte onsdag. Fast imorn är det torsdag och det betyder snart fredag.
Så det är väl bra antar jag.
Ska få en soffa i mitt rum.
Yeeey!
Det betyder dock att jag måste möblera om lite, men det har väl ingen dött av?
Inte jag i alla fall..
Får dock se hur det blir med den saken..
Nehepp..
Nu har jag snackat tillräckligt med skit..
SÅ...

Adjö!
Jooo...
Förresten..
Det regnar ju fortfarande här så jag tänkte slänga in en bild...
Översvämning?
Det ska tilläggas att detta är ingenting gentemot andra ställen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0