Söndag - bittra verkligheten kryper på

Det har vart en riktigt härlig början på det nya året.
Första dagen var som sagt seg, gårdagen spenderades i solen vid hollywood sylten och dagen idag har bestått av en liten tripp till Beverly Hills.
Det är så underbart där.
Härligt gröna bostadsområden, palmer och bara ett härligt ställe att vara.
Vi hade en lång diskussion om att vi säkerligen åkt förbi massor med kändis hus i helgen och rätt som det är så ser vi en bil som åker runt och visar just kändishus. Så vi vet med klarhet att vi åkt förbi ett.
Dock vet vi inte vem det är som bor där. Haha..
Men vi ska ta och en sight seeing och spana in de där husen.
Kanske kan man lyckas se någon spännande människa.

Så vi har med andra ord vart riktigt duktiga och sett oss om.
Känns bra också. Nu kan man liksom kryssa av det ifrån listan.
nu har vi san fransico och san diego som ska klaras av också.

Hatar verkligen söndagar.
Speciellt när man träffat Frida..
För när hon packar ihop och går ut till bilen vet man att verkligheten är tillbaka.
Det känns lika mycket när jag packar ihop mig och vi åker till tåget under relativ tystnad.
Usch! Inte söndagar!!

Får se om jag ska börja plugga imorn.
Håller tummarna för att jag för det.
Dock är det 5 intensiva veckor, men sedan är också hälften av det hela avklarat.

Nehe..
Kanske borde ta mig i kragen och göra något nu.
Hoppa i säng vore verkligen något.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0