Torsdag

Är så ruggit sugen på utgång.
Att det Limers bjussar till förfest innan Ama gör ju alltså inte mitt tillstånd bättre.
Jag vill också!!

Visst att jag sitter här i Los Angeles och jag är jävligt nöjd med det måste jag säga..
Men.. Det är inte så jävla kul som det låter.
Hade gärna vart här och bara haft trevligt. Men ett jobb har jag och det får jag alltså stå ut med.

Ikväll är det sista klassen för veckan.
Skönt måste jag säga.
Jag är ruggit trött och kommer somna gott ikväll..
MEEEEN, Greys börjar och det är ett dubbelavsnitt vilket betyder sängen vid 11. Usch!
Imorn är det fredag och möte.. Blää. Tur är dock att min Fridolina tar en sväng förbi. Det gillar vi.
En riktigt myshelg ska vi ha.
Planerat än så länge är att det blir en datorlördag - hennes blogg ska styras upp och jag ska försöka styra upp datorn med nya windows. Lite nervig över att saker försvinner.. Men samtidigt vill jag göra det hela ifrån grunden. Så vi får se hur det går..

Förresten, någon som vet om låtarna man köper på iTunes ligger kvar om man installerar om det?

Annars är det bara bra.
Dagen idag har gått åt till att tvätta tvätt, både min och Boo's har blivit gjord.
Så har vi tagit en promenad till banken dagen till ära.
Mitt sparande går bättre och bättre..
Och sedan har det väl inte hänt så mycket mer måste jag väl säga..

Nu då?
Snart dags att packa ihop sakerna och åka iväg på lektion.
Shira har dagen till ära fått ett nytt vrålåk.
En Ford Edge. Riktigt fin faktikst.
Dock lär väl inte jag få gamla bettan. Men jag håller tummarna på att de kläcker ur sig något sånt.

När jag blir stor nog och får ett körkort så ska jag också ha en crossover eller suv.
Älskar dem. Men självklart ska jag ha mig ett vrålåk också.
haha..

Neehepp..
Nu somnar jag snart så...

Adjö!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar; åh hej! jo har den bredvid mig nu hehe :) den här digitalkameran har ett objektiv som liknar en systemkamera! Tror det är 12x eller 10x optisk zoom, rätt säker på att det är 12 :)Fast om man zoomar in allt blir dock inte bilderna så jätteskarpa, men endå helt okej! Haha det är jättesvårt att veta vilken kamera man ska köpa, men den här har som sagt inställning på kvällsbilder när det är mörkt.. och har testat den utomhus och då fungerar den jättebra , bättre än vad jag trodde! Om du ska fota nåt som lyser typ, en snölykta elr nåt så ha inte blixten på ;) Men sålänge man har rätt inställningar, blixt när man ska ha det, och ganska bra ljus så blir bilderna jättefina och riktigt skarpa ;) har lagt upp en del bilder tagna med kameran på min blogg ! aja, om jag var du skulle jag nog köpa den här kameran, lycka till! :)

2010-01-16 @ 00:55:37
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0