en dag som alla andra..

Idag har jag haft världens bästa värdpappa..
Jag har sagt det förut och jag säger det igen; vi är ett jävla bra team när det väl ska till.

Idag gick jag och Alex upp och snackade lite skit och så började vi av någon anledning prata om solbrillor. Så säger han att han har ett par han inte gillar och drar fram dem. Ett par tjejbrillor och mitt svar blir, är det så konstigt då?
Han skickar över dem över bordet och säger, ja du kan ju ta dem.
Jag fick ett par helt nya Oakley brillor värda ett par hundra dollar. Jag tackar och bockar och är evigt tacksam.
Jag älskar dem. De är rosa och svarta och supersnygga.

Häromsistens förresten räddade jag ett solbrills-fodral av märket Burberry för att möta ödet i en soptunna eftersom att Shira slarvat bort brillorna och inte tyckte hon hade använding av ett fodral. Jisses säger jag bara..

Nej, idag har vart en ganska bra dag.
Lyckades dra igång alarmet imorse.. Då jag är van vid att det är avstängt vid den tiden på dygnet..
Så jag skulle gå ut med lite sopor innan sopbilen kom.
Hejja! Men jag tror de blev glada att slippa ta ut skräpet, trots att de blev väckta av det där ljudet.

Promenix som vanligt och sedan lite lek inomhus.
Har haft en riktig mys-unge idag. Jag låg på golvet och då kom han krypandes och lade sig på min mage och gosade. Hur underbart är inte det?
Dock fick han för sig att han skulle äta upp mig nu på kvällskvisten, så först lyckades han få tag i mina händer och skavde bort en liten skinnflik.. Så nu har jag en vit fläck på långfingret. Sedan försökte han sig på mitt knä när jag inte gav med mig.. Stackarn. Det måste klia så in i norden i hans mun när tänderna vill ploppa ut.

På tal om igenting vettigt läste jag ut Eclipse igår. Måste ha läst en 200+ sidor igår och började idag på fjärde och "sista" boken. Är fortfarande upprörd över att de gift sig och allt de håller på med.
Tror nog dock att jag kanske får som jag vill i slutänden.

Nu ska jag ta och borsta mina tänder, röra lite på mig och sedan är det dags för sängen, förmodligen med boken i högsta hugg. Är dock trött som ett as, så något läsa kanske jag inte ens hinner..

Men vänta..
Glömde ju berätta att jag nu fått mitt mail om hem-rese-datum.
När jag klickade upp det igår skakade jag som ett asplöv.
Det känns helt jävla galet att det ens händer. Jag har tills på tisdag på mig att bestämma tre datum och sedan är det kört. Eller jag kan ju alltid ändra det. Men ändå..

Jaja...
Tillbaka till verkligheten.
Dags att stänga ner här nu.

Gonatt,
Adjö!

Frida, jag saknar dig.
Jag hoppas att du har det bra där hemma i Sverige. Snart kommer jag hem så att vi kan fortsätta allt vi påbörjade här. ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh, va härligt ändå, att du inte känner att jag-vill-aldrig-härifrån-och-kommer-bli-alldeles-deprimerad-och-trälig-när-jag-kommer-hem-till-Sverige :)



Nja, skolbänken har aldrig lockat mig heller. Som du vet! Men nu känner jag, som du skriver, att jag vill framåt. Tiden tickar. Jag vet vad jag vill ha för jobb och framtid, det är upp till mig att kirra det som behövs för att nå dit - alltså plugg. Så jag är tokpeppad :)



Halloween låter grymt! Vi kommer nog vara i Flen ganska mycket. Ganska.



Kram kram!

2010-07-01 @ 09:53:44
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad söt du är :)



Hoppas allt är bra med dig :) Hur är vädret?



Puss & Kram!

2010-07-05 @ 12:32:03
URL: http://makelife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Känns lite som om jag blömt bort att vara på ett mail eller två men jag vet inte. När du vet ditt hem datum så kan du äl höra av dig ialla fall. Jag saknar dig tok mycket och jag räknar bara ner dagarna tills du är hemma här i gen. Ska bli skönt att ses, även om du kommer längta tillbaka. Sommaren här är kanon än så länge det är varma och jag har ätit en hel del mjukglass.

2010-07-05 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0