söndag

Jag tror jag blir gaaaaaaaaaalen.
Har fått någon typ av utslag på fötterna och en bit upp på benen..
Det kliar som myggbett, men ser ut som små finnar eller något..
Det kliar något förbannat och jag vet inte alls vart det kommer ifrån..
OCH det ömmar i min armbåge och inte heller där vet jag vad som hänt..

Hur som helst..
Söndag idag.. om EXAKT 2 veckor så kliver jag idag på en båt.
Det innebär SEMESTER!
Det finns nog inte ord för hur alla vi här verkligen längtar efter det. Det är så välbehövligt och det ska bli riktigt kul.

Sitter och spanar på flyg till Buffalo.
Blir galen på det hela. Men dit ska jag i alla fall, punkt slut.
Planering är inte familjens starkaste sida, så jag vet inte hur det ska sluta.

kanske borde ta och smocka i sig lite frulle?
Ikväll blir det kalas för Shira och hon älskade mina presenter. så bra jag är!! haha

Nehepp..
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0