tappat kollen på dagarna...

Hej och hå..
Vilken helg..
har haft The Hills maraton.. Jag har inte sett ett enda avsnitt innan fredag och sedan dess har jag suttit framför tv:n ganska mycket hela helgen.. Det är ta mig fan galet..
Trots det så var vi och "flöt" igår.. Dock lite härligt bränd, men what ever..
Och idag har jag faktiskt vart duktig..
Har tvättat lakanen, städat lite i mitt rum och i några lådor..
Och jag har städat i min dator.. Vilket den häromdagen sa åt mig att jag borde göra oftare.
Så jag har lagt in en massa musik på hårddisken och i itunes, flyttat över bilder till hårddisken och rensat tillfälliga mappar jag slängt upp på skrivbordet..
Snart är det dags att krypa ner i min renbäddade säng med kalla lakan.. De har hängt ute och luftat ett tag och finns det något bättre än att krypa ner då?

Måste styra upp någon typ av lista för kryssningen..
Det är mycket att tänka på.. trots att det är 18 dagar kvar tills vi flyger iväg så är det ju likabra att börja nu..

Sedan blir det Buffalo i början av September. ska bli riktigt, riktigt kul att se dem igen.

Nehepp..
Nu blir det sängen.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0